Cumpressore d'aria 500 PSI in vendita

Cerchi u megliu compressore d'aria 500 PSI in vendita?Semu sicuri chì vulete una unità chì hè durable, efficiente è faciule d'operare è di mantene.I compressori d'aria pressurizzanu l'aria chì hè abbastanza forte per alimentà l'arnesi pneumatici.Questu spiega perchè sò diventati un pilastru in parechje piante industriali, fabbriche, è ancu case.Funcionanu cù un circuitu inverter è furnisce un rendimentu rinfurzatu per mantene l'applicazioni in forma superiore.

Prima ancu di principià a vostra ricerca per un compressore 500 PSI, vale à capisce e caratteristiche dinamiche di stu mutore.

Cosa hè PSI?

PSI significa Pounds per Square inch, è a maiò parte di l'arnesi pneumatici necessitanu trà 70-90 psi per funziunà.Un compressore di l'aria di pressione ligera o mediana pò esse bisognu di più di 90 psi per funziunà in modu normale, ma per l'equipaggiu pesante, avete bisognu di più di questu.A classificazione PSI di u vostru equipamentu pò leghje 90, ma hè megliu per andà per un compressore chì pò furnisce più di ciò chì hè necessariu perchè vulete chì u compressore furnisce più flussu d'aria per u funziunamentu di a vostra applicazione.

Questu hè perchè se u vostru compressore d'aria ùn furnisce micca abbastanza aria, a vostra applicazione ùn funziona micca in modu efficace, è a mancanza di flussu d'aria pò ancu dannà.

Leghjite u Rating

Per arnesi più pesanti, avete bisognu di più PSI;Hè per quessa chì hè imperativu chì verificate a valutazione PSI di a vostra applicazione prima di cumprà un compressore per questu.L'applicazioni Heavy Duty, in particulare quelle usate in fabbriche, necessitanu più flussu d'aria.Se avete una valutazione di 400 o 450 PSI, avete bisognu di un compressore 500 psi.

Quandu compra per un compressore d'aria 500 psi, ci sò dui fatturi maiò à cunsiderà, chì sò i seguenti.

Volume di u tank

Se sceglite di andà per un mudellu di mutore di gasu chì viaghja cù diesel o benzina, u tank hè una funzione impurtante per ùn trascuratà.Vulete un tank chì pò cuntene abbastanza carburante per alimentà u compressore per un periudu considerableu di tempu.Inoltre, u voluminu di u cisterna ghjoca un rolu enormu in a determinazione di quantu tempu u mutore pò pruduce l'aria prima chì u mutore si mette in pressione per pressurizà l'aria.Allora ùn pudete micca permette di spegnellu in pocu tempu ancu quandu si trova in modu tranquillu solu perchè vulete ricaricà u carburante.

Diversi compressori anu diverse dimensioni;u più grande u mudellu, u più grande u tank.Tenite questu in mente quandu cumprà un compressore 500 PSI.

 

Fittings d'aria

Un'altra cosa da tene in mente hè l'accessori d'aria di u compressore.Chjamatu ancu accoppiatori, u fitting hè ciò chì cunnetta u tubu di l'aire à u vostru compressore, è venenu in duie opzioni diffirenti.Ci hè MPT (Male Pipe Thread) è FPT (Female Pipe Thread).MPT hè un threading esternu, mentri FPT hè internu.Allora chì sceglite?A vostra scelta deve dipende di l'applicazione è per quantu tempu u compressore funziona in media.

U megliu fornitore di compressori 500 PSI

Se vulete un compressore d'alta qualità chì serve à i vostri bisogni è furnisce u massimu rendimentu sicondu i vostri bisogni, vi imploremu di urdinà i compressori d'aria di classe Mikovs.Mikovs hè un capu di l'industria in quantu à l'arnesi industriali, è i so compressori d'aria è u mutore brushless dc sò alcuni di i migliori in u mercatu.Mikovs utilizza una cumminazione di tecnulugia chinesa è tedesca per pruduce compressori durable per scenarii d'alta è bassa tensione, cumprese qualsiasi applicazione chì pudete pensà.

I picculi, grandi è medii industrii anu u so bisognu soddisfatu da u gruppu Mikovs di tecnichi sperimentati.Operatu da duie fabbriche in Shanghai è Guangzhou, a fabricazione di compressori affidabili hè u so stock in u cummerciu è ùn avete nunda, ma i migliori compressori d'aria 500 psi in vendita.

Perchè cumprà da noi?

Sistemi Low Noise

L'inquinamentu di u rumore hè un prublema cumuni in a produzzione è e instalazioni industriali per via di l'applicazioni in usu.Ma cù Mikovs Compressors è arnesi d'alta pressione chì cumpressenu l'aria, vi sperienze u cuntrariu.I nostri compressori d'alta pressione sò pocu rumore.

Disegnu Superiore

I nostri strumenti di pressione regulare superiore è u disignu di i mutori cunvinziunali sò ciò chì distingue i nostri compressori da altre marche.Avemu 42 brevetti di disignu diffirenti, è più sò in l'opere.Ancu u nostru sistema di compressione in 2 stadi hè capu è spalle cù i nostri cuncurrenti.Utilizemu a tecnulugia di punta è cuscinetti è raccordi superiori in tutti i nostri compressori.

Controllers intelligenti

Alcuni di i nostri compressori venenu cù cuntrolli per una facilità d'operabilità.Invece di ghjucà cù i chjavi è i buttoni, pudete cuntrullà u rendiment utilizendu u controller di punta chì vene cù u nostru compressore d'aria di u mutore Diesel.

Efficiente energeticu

I nostri compressori d'aria elettrichi è di gas 500 psi sò efficienti in energia è ùn aumenteranu micca i vostri costi operativi più di ciò chì pudete permette.Cuncepemu i nostri sistemi per risponde à i vostri bisogni unichi in modu sicuru è efficiente.

Affordable

Tutti i nostri compressori 500 psi sò amichevuli di u budgetu.In cunfrontu cù altre marche, paghete menu, ma ottene più per u vostru investimentu.Avemu ancu mudelli adattati per i vestiti di picculi pruduzzione.

À Mikovs, avemu compressori di qualità 500 psi in vendita.Fate i vostri ordini oghje o cuntattate i nostri rapprisentanti di i clienti per più dumande.

Geniale!sparte à:

Cunsultate a vostra suluzione di compressore

Cù i nostri prudutti prufessiunali, suluzioni d'aria compressa efficienti in energia è affidabili, rete di distribuzione perfetta è serviziu à valore aghjuntu à longu andà, avemu vintu a fiducia è a satisfaczione di u cliente in u mondu sanu.

I nostri Case Studies
+8615170269881

Invia a vostra dumanda