Compressore d'aria all'ingrosso

Compressore d'aria all'ingrosso

Cerchi sempre un fornitore di compressori d'aria ?Scuprite a selezzione nantu à Air Compressors Direct.Avemu una larga varietà di compressori d'aria dispunibili, cumpresi compressori centrifughi, rotativi è pistoni.Avemu dinò una larga gamma di prezzi, cusì pudete truvà u compressore perfettu per i vostri bisogni.

Cosa hè un compressore d'aria è chì sò u so usu?

Un compressore d'aria hè un dispositivu chì piglia l'aria à una pressione è u voluminu è l'emette à una pressione è u voluminu più altu.I compressori d'aria anu una varietà di applicazioni, cumprese: alimentazione di strumenti pneumatici, furnisce a terapia respiratoria, rinfriscà l'equipaggiu elettronicu è gonfiate i pneumatici.

I diversi tipi di compressori d'aria

Ci hè trè tippi principali di compressori d'aria: u compressore à pistone, u compressore rotativu è u compressore centrifugu.

U compressore di pistone hè u tipu più simplice di compressore d'aria.Hè custituitu da un pistone chì si move in un cilindru, cumpressendu l'aria mentre si move.

I compressori d'aria à viti rotativi sò u tipu più cumuni di compressori in usu oghje.Sò simplici è affidabili, è ponu esse usatu per cumpressà l'aria o i gasi.U compressore rotativu hè custituitu da dui viti elicoidali, o rotori, chì giranu intornu à un arbre cintrali.Quandu i viti giranu, movenu l'aria o u gasu trà elli.

U compressore centrifugu usa un impeller rotativu à l'aria compressa.U compressore centrifugu hè u tipu più cumuni di compressore d'aria è hè utilizatu in a maiò parte di l'applicazioni industriali.

Comu sceglie un compressori d'aria?

1. A quantità di aria chì u compressore pò furnisce

A quantità di aria chì un compressore d'aria pò furnisce varieghja secondu u tipu di compressore.A maiò parte di i compressori di pistoni ponu furnisce trà 10 è 100 piedi cubi d'aria per minutu, mentri a maiò parte di i compressori rotativi ponu furnisce trà 100 è 1000 piedi cubi d'aria per minutu.I compressori centrifughi ponu furnisce ancu più aria,

2. A pressione di l'aria chì u compressore pò pruduce

I sfarenti tippi di compressori d'aria ponu pruduce diverse quantità di pressione.U compressore centrifugu hè u tipu più cumuni di compressore d'aria è hè utilizatu in a maiò parte di l'applicazioni industriali.Pò pruduce pressioni finu à 150 psi.

3. A dimensione è u pesu di u compressore

A dimensione è u pesu di i compressori d'aria varienu secondu u tipu di compressore.I compressori di pistoni sò generalmente più chjuchi è ligeri cà i compressori rotativi o centrifughi.Tuttavia, i compressori centrifughi ponu esse più pesanti perchè sò più putenti.

4. U costu di u compressore

I compressori di pistoni sò generalmente menu caru cà i compressori rotativi o centrifughi.U compressore centrifugu pò esse più caru perchè sò più putenti è furnisce più aria.

Garanzia di u prezzu à l'ingrossu di u compressore d'aria

Claramente, l'acquistu di un compressore d'aria da una fabbrica serà più prezzu ch'è da una tenda locale.I compressori d'aria sò i più grandi esportazioni da a Cina è a so qualità hè eccellente.

Cumu sceglie i fornitori di compressori d'aria ghjusti?

I vantaghji di l'acquistu di un compressore d'aria da un venditore lucali includenu:

1. A capacità di vede è toccu u compressore prima di cumprà

2. A capacità d'avè aiutu da u venditore se i prublemi si sviluppanu cù u compressore

3. A capacità di uttene u serviziu da u venditore se u compressore hà bisognu di riparazione

I benefici di l'acquistu di un compressore d'aria in linea includenu:

1. più scelta cà i buttreghi lucali

2. prumessa garantia di partita di prezzu

3. L'abilità di persunalizà u compressore d'aria per adattà à i vostri bisogni

Quale hè u compressore d'aria Mikvos?

Mikov hè unu di i primi dieci fabricatori di compressori d'aria in Cina.A marca Mikovs hè urigginata in Germania è hè una marca strategica glubale di u Gruppu Mikovs.Ha sede in Shanghai, a più grande capitale finanziaria in Cina.Supportanu parechji tippi di compressori d'aria, è mantenenu ancu assai compressori di scorta in magazzinu, a cumpagnia hà passatu a certificazione di sistema di qualità ISO9001: 2000, è i so prudutti anu passatu l'UE CE, gcca, gmpi, l'etichetta di efficienza energetica China è altre certificazioni relative.Pudete mandà a vostra dumanda quì sottu, i nostri esperti di compressori d'aria vi daranu i migliori cunsiglii prufessiunali è e prime 100 richieste di email riceveranu un scontu di 10%, allora chì aspettate?Pigliate u vostru propiu cumpressore d'aria!

Geniale!sparte à:

Cunsultate a vostra suluzione di compressore

Cù i nostri prudutti prufessiunali, suluzioni d'aria compressa efficienti in energia è affidabili, rete di distribuzione perfetta è serviziu à valore aghjuntu à longu andà, avemu vintu a fiducia è a satisfaczione di u cliente in u mondu sanu.

I nostri Case Studies
+8615170269881

Invia a vostra dumanda