Cumu truvà i fornitori di compressori d'aria più economici

Hè pussibule acquistà un fornitore economicu per i compressori d'aria?Iè, hè, ma avete bisognu di circà in u locu ghjustu.In questu articulu, discuteremu cumu pudete truvà i fornitori di compressori d'aria più economici è ciò chì avete bisognu di cunsiderà prima di cumprà u compressore da un fornitore.

Qu'il s'agisse d'un compresseur d'air portable ou d'un compresseur d'air régulier, il y a toujours des fournisseurs sur le marché qui fournissent des compresseurs à bas prix qui offrent une qualité aussi bonne que les modèles cars.E caratteristiche di u compressore d'aria sò topnotch, è a pressione di l'aria hè finu à a marca.

Tuttavia, indipendentemente da i prudutti chì a cumpagnia faci, duvete sempre optà per cumpagnie reputable cum'è:

  • Cumpressore Quincy
  • Atlas Copco Compressors LLC
  • Gardener Denver Inc.
  • Ingersoli Rand
  • Campbell Hausfeld

Queste cumpagnie pruducenu prudutti in tutti i prezzi, cusì pudete cunsultà a so gamma di prudutti, è truverete facilmente un compressore chì si adatta à u vostru budgetu.

Per piacè cunsiderà questi fattori prima di impiegà un fornitore di compressore d'aria:

U Fornitore hè espertu?

Pregunte à u fornitore s'ellu hè statu in u mercatu per un tempu prima di investisce in i so compressori d'aire.

Hè u Fornitore Flexible

Quandu si tratta di prughjetti di custruzzione, ci sò parechje cambiamenti è incertezze, cusì dumandate à u fornitore s'ellu sò abbastanza flessibili per andà secondu u vostru schedariu di travagliu.

Air Small Air Compressors Vale a pena?

Un compressore d'aria portatile, i compressori di hot dog, è i compressori d'aria di pancake facenu u travagliu, ma valenu veramente a pena cumprà?Eccu alcuni benefici di l'acquistu di picculi compressori d'aria:

Taglia

U benefiziu più evidenti di pussede un picculu compressore d'aria hè u fattu chì sò portatili è anu una dimensione compacta.A maiò parte di i compressori portatili sò ligeri, chì permettenu à l'utilizatori di manuvra facilmente.I compressori di Pancake sò perfetti per l'usu di casa, è ponu ancu esse usatu in un situ di travagliu per l'aire industriale.

Infine, per via di a so dimensione compacta, pudete facilmente mette i compressori di l'aria in u vostru veiculu o installate in un camion.Pudete ancu truvà l'opzioni senza cordone di compressori d'aria portable in u mercatu chì funzionanu cù batterie.

User-Friendly

Di genere, un compressore d'aria chjuca o portable hè faciule d'operare per via di a so dimensione compacta.Ùn avete micca a preoccupazione di i compressori d'aria portatili chì sò troppu pesanti o putenti per operare per una sola persona.

Cost-Efficient

Comparatu à un compressore d'aria di grande dimensione, i compressori d'aria portatili sò dispunibili à un prezzu accessibile.A causa di u so prezzu accessibile, i picculi compressori venenu cù una bona putenza è sò perfetti per l'usu in un situ di travagliu o in casa.

Chì dimensione di compressore d'aria Aghju bisognu di riempie i pneumatici di a vittura?

Per a maiò parte di i veiculi di passageri, avete solu bisognu di un compressore d'aria chì pò furnisce un flussu d'aria di 30 o 32 psi (Per inch square).In ogni casu, qualchì volta in un ghjornu friddu, pudete bisognu di una pressione di l'aria più altu di 35 psi (Per inch square).Un compressore portatile di 1 o 2 CFM, chì dà un flussu d'aria di 90 psi (Per inch square), duveria fà u travagliu per i pneumatici di a vostra vittura.In ogni casu, per una machina di cambiamentu di pneumatici, avete bisognu di un compressore 4 CFM.

Qualessu hè u megliu Compressor d'Aria Ecunomicu?

Eccu u megliu compressore d'aria di prezzu in u mercatu:

Compresseur d'air AstroAI

Questu hè un compressore d'aria portable, è unu di i migliori compressori di prezzu in u mercatu.Stu pruduttu hè abbastanza bonu per inflate pneumatici è arnesi.Tù dinù ponu stabilisce a prissioni in stu dispusitivu è si spegne quandu si righjunghji a temperatura desiderata.A pressione massima di l'aria chì stu picculu compressore pò offre hè 100 psi, chì hè abbastanza bè per a maiò parte di i veiculi.

Chì ghjè u megliu compressore d'aria per i soldi?

Cumpressore d'aria monofase Ingersoll Rand

Ingersoll Rand hè unu di i migliori pruduttori di compressori d'aria in u mercatu è fabrica prudutti affidabili è sò dotati di funzioni di prima classe.Questu hè un compressore d'aria monofase cù una consegna d'aria di 17,8 SCFM è una capacità di 80 galloni.In questu compressore, pudete puru sceglie una sola fase è trifase.

Stu compressore d'aria Ingersoll hà ancu una pompa di ghisa è cuscinetti di qualità industriale.Tutte e parti di stu pruduttu sò assemblati in i Stati Uniti.Stu compressore d'aria hà ancu tanki in piedi.

Chì ghjè u megliu Compressor d'Aria Affordable?

Cumpressore d'aria portatile Makita 4.2 Gallon

Stu compressore di alta qualità presenta un mutore di 2,5 HP, una capacità di cisterna di 4,2 galloni, è cumpunenti d'oliu d'oliu d'alta qualità.Indipendente chì site un cuntrattu prufessiunale o qualchissia chì hà bisognu di un compressore per l'usu in casa, stu cumpressore farà u travagliu per voi.Stu compressore d'aria vene cun un grande cilindru è pistoni chì vi permette di cumpressà l'aria in modu efficiente.

Puderete aspittà 4.2 CFM à 90 psi da sta macchina incredibile, è pudete ancu eseguisce l'utensili di energia cù stu compressore.Tuttavia, questu ùn hè micca un compressore senza oliu è avete bisognu di mantene regularmente.U nivellu di sonu di stu pruduttu hè estremamente bassu, postu chì pruduce solu un livellu di sonu di 74 Db.

Chì ghjè un compressore d'aria di bona dimensione per l'usu in casa?

Per determinà a dimensione di u compressore d'aria chì avete bisognu per l'usu in casa, verificate u valore più altu PSI è CFM di i vostri arnesi.Allora, multiplicate u CFM di l'arnesi per 1.5 è uttene u megliu CFM marginu necessariu per un usu sicuru è megliu.Per esempiu, vulete eseguisce una pistola di pittura spray chì richiede 5 CFM à una pressione di l'aria di 90 psi.

In questu casu, duvete selezziunate un compressore d'aria chì pò furnisce 7.5 CFM à una pressione d'aria di 90 psi.Per cumprà un compressore d'aria, duvete avè una cunniscenza precisa di i diversi tipi d'arnesi, accessori è fasteners chì avete.

Vale a pena acquistà un compressore d'aria?

Iè!vale a pena d'investisce in un compressore d'aria, postu chì hè tipicamente più prezzu di a maiò parte di l'attrezzi elettrici.Eccu alcuni benefici di pussede un compressore:

Inflating Car i pneumatici

L'usu più evidenti di un compressore d'aria hè inflating i pneumatici di un veiculu.Sì avete un mandrinu di pneumatici, un regulatore è un compressore, avete un mini-garage setup.

Sabbiatura

Sempre chì sguassate a pintura da una superficia di metallu o di lignu, pudete aduprà un compressore d'aire per fà u travagliu per voi.Pudete ancu aduprà un compressore d'aria per eradicà a ruggine da u metale.

Custruzzione

Pudete eseguisce una varietà di strumenti di custruzzione nantu à un compressore d'aria cum'è un trapanu, una pistola di unghie, o una chjave d'impattu.U compressore assicurarà un travagliu di custruzzione più veloce è faci u so travagliu veramente bè.

Quantu hè un compressore d'aria mediu?

Eccu alcune statistiche per voi:

Cumpressore da 1,5 tonnellate

Prezzu mediu: $ 800 à 1400

Cumpressore di 2 tonnellate

Prezzu mediu: $ 900 à 1500

Cumpressore 2.5-ton

Prezzu mediu: $ 1000 à 1700

Cumpressore di 3 tonnellate

Prezzu mediu: $ 12oo à 2000

Cumpressore 3.5-ton

Prezzu mediu: $ 1300 à 2200

Cumpressore 4-ton

Prezzu mediu: $ 1500 à 2500

Cumpressore da 5 tonnellate

Prezzu mediu: $ 1800 à 3000

Chì ghjè u megliu compressore d'aria per una casa?

Eccu u compressore d'aria chì vi cunsigliemu per l'usu in casa:

Cumpressore d'aria per pancake DEWALT

Questu hè un compressore d'aria putente è hè perfettu per l'usu in casa.Stu compressore d'aria di pancake hè una macchina compacta è faciule da spustà.Stu compressore pò ottene una pressione di l'aria di 165 per inch square (Psi) è hà una grande dimensione di tank chì hà una capacità di 65 gallons.U compressore pò furnisce 2.6 SCFM à 90 psi è hà un tempu di ricuperazione rapida.

Stu pruduttu pesa solu circa 16 liri, hà un livellu di rumore di 75 Db, è travaglia bè ancu in u clima fretu.A pressione chì offre sta macchina hè abbastanza per i tipi d'equipaggiu chì si trovanu in a maiò parte di e case.In ogni casu, u stock si esauriscerà prestu, dunque uttene u vostru compressore avà.

Features:

  • Pressione massima di 165 psi
  • Pompa senza oliu
  • Corded electricu
  • Cisterna di grande dimensione

A cosa serve un compressore d'aria da 30 litri?

Un compressore d'aria di 30 galloni hè abbastanza bè per trattà i travaglii cummirciali è residenziali.A macchina pò furnisce una pressione d'aria sufficiente per una larga gamma di strumenti, cum'è chiavi, pistole per unghie, perforatori di roccia, è più.

Chì ghjè u più putente compressore d'aria 12-volt?

Questu hè u più putente compressore d'aria di 12 volti dispunibule nantu à u mercatu:

Cumpressore d'aria VIAIR 00088

Il s'agit d'un compresseur d'air portable fabriqué par VIAIR, une entreprise réputée de l'industrie.Questu hè probabilmente u compressore più putente in u mercatu, è pò inflate i pneumatici di vittura literalmente in seconde.A pressione massima di l'aria chì sta macchina offre hè 120 psi, chì hè più chè abbastanza per più vitture, camioni è altri veiculi.

Questu hè un compressore d'aria di best-seller, è a so fonti di energia hè una bateria chì cunnetta direttamente à u compressore cù l'aiutu di clips d'alligatore.

Chì dimensione di u compressore d'aria aghju bisognu di sabbiare?

Avete bisognu di cunsiderà parechji fatturi prima di decide a dimensione di u compressore per a sabbiatura:

Piedi cubi per minuti (CFM)

Questu hè u voluminu di l'aire o flussu d'aria chì un compressore pò offre in 60 seconde.Un compressore chì produce CFM da 10 à 20 hè perfettu per i travaglii di sabbiatura.Un compressore chì pruduce un valore CFM da 18 à 35, hè megliu per i travaglii più putenti.

PSI

Questa hè a pressione di l'aria chì un compressore pò generà.U voluminu di u tank decide u valore psi di un compressore.Per truvà u psi currettu vi tuccherà à cunsiderà quantu tempu vi curriri lu arnesi sandblasting.Per l'arnesi di sabbiatura, duvete tipicamente aduprà un compressore chì pò offre una pressione di 100 psi almenu.

Chì ghjè un compressore d'aria di bona dimensione per a pittura spray?

Avete bisognu di cunsiderà uni pochi di fatturi prima di sceglie un sistema di compressore d'aria per a pittura spray:

PSI

Ci hè duie varietà di pistole spray chì utilizanu aria compressa.I pistoli di spruzzo di u bassu voluminu (LVLP) è l'altu voluminu d'alta pressione (HVHP) utilizanu aria compressa.In ogni casu, u requisitu di pressione di l'aria di i dui fucili ùn hè micca altu, è anu bisognu di pressione d'aria bassa per operà.

CFM

U CFM hè a quantità di aria prodotta da un compressore d'aria per minutu.U CFM hè u fattore più impurtante chì avete bisognu di cunsiderà.In ogni casu, prima di cumprà un compressore d'aria, deve prima verificate u valore CFM di a vostra pistola spray.Allora, avete bisognu di cumprà un compressore d'aria chì pruduce u stessu valore CFM cum'è a pistola spray.

Saria megliu se avete acquistatu un compressore d'aria chì hà una qualificazione CFM più altu ch'è a pistola spray.

Cisterna

A cuntrariu di l'arnesi pneumatici cum'è chiodatrici, una pistola spray richiede un flussu cuntinuu di pressione d'aria.A maiò parte di i pistoli spray necessitanu compressori chì venenu cù un tank di grande dimensione.Avete da cumprà compressori chì anu tanki di 50 litri o più.

Quantu costa un bonu compressore d'aria?

Questu dipende largamente da a dimensione di u compressore, in ogni modu, un bonu cumpressore di l'aria di solitu casca in a categuria di $ 125 à 2000. A gamma di dimensioni di compressori d'aria hè ancu vastu, andendu da 1 gallon à 80 gallons tank.

Chì sò i primi 5 compressori d'aria

Eccu alcuni di i migliori compressori d'aria chì pudete truvà nantu à u mercatu:

U Porter Cable C2002 Air Compressor

Questu hè un compressore d'aria di pancake portable, è mentre chì ci sò parechji compressori d'aria di pancake in u mercatu, questu hè u megliu.Questu hè un compressore d'aria assequible è furnisce un altu rendiment in tuttu u tempu.A pressione di l'aria massima sta unità pò offre 150 PSI è furnisce 2.6 SFCM à una pressione d'aria di 90 psi.

Mentre u voluminu di u funziunamentu di a macchina hè un pocu altu, ùn hè micca un affare.U compressore hè accumpagnatu da un paru di manichi d'aria è hà una basa di gomma.U pesu tutale di sta macchina hè di circa 30 liri.

Cumpressore d'aria DEWALT DD55167

Questu hè un compressore d'aria mobile, robustu è affidabile è hè megliu per i prufessiunali.Sta macchina di compressori d'aria offre una pressione di l'aria massima di 200 psi, chì hè più altu ch'è a maiò parte di i compressori d'aria DIY.A macchina pruduce solu un livellu di rumore di 78 Dba è hà una capacità tutale di 15 gallon.Stu compressore d'aria DEWALT vene cun un manicu integratu è un accoppiatore unicu di tubu.

Compresseur d'air Makita Quiet Series

Makita hè una di e migliori marche di compressori d'aria in u mercatu.Stu compressore d'aria Makita offre un grande volume, dimensione è prezzu.A macchina genera un livellu di sonu di solu 60 Db è hè perfetta per l'usu interni.Stu compressore hè ancu equipatu di un roll cage, chì u prutegerà da l'inevitabbili dings è gocce.

Cumpressore d'aria DEWALT PCFP12236

Questu hè u megliu cumpressore d'aria generale in questa lista, è mentre truverete altri compressori d'aria chì currispondenu à a gamma di prezzu di sta macchina, ùn sò micca in ogni locu cusì bè.Questu hè un altru compressore d'aria di pancake portable, offre una pressione di l'aria massima di 150 psi è 2.6 SCFM à 90 psi.

U kit combo chì vene cù stu compressore hà 100 unghie brad, una manguera d'aria di 25 piedi è un chiodatore brad di calibre 18 di cable porter.

Cumpressore d'aria Milwaukee M18

Stu compressore hè un novu pruduttu in u mercatu, ma hè un mudellu senza cordone.Stu compressore hà una capacità di 2 litri è pruduce un livellu di rumore di 68 Db.U compressore hè cumpatibile cù una bateria M18 è pò pruduce una pressione massima di 135 psi.A macchina offre 1.2 SCFM à 90 psi.

A cosa serve un compressore d'aria in casa?

Eccu alcuni usi per i compressori d'aria in casa:

Asciugatura

Sè avete bisognu di asciucà qualcosa in un latu di u core, pudete aduprà un compressore d'aria chì sguasserà rapidamente tutta l'acqua.Sè vo circate di asciucà qualcosa chì hè dilicatu, duvete esse attentu mentre utilizate un compressore d'aria.Attach the trigger attachment per a sicurità.

Pulizia

Pudete ancu aduprà un compressore d'aria per fà una pulizia rapida è sguassate l'acqua, a terra, o serratura.In ogni casu, mentre aduprate un compressore d'aria per a pulizia, assicuratevi di mette tutti l'attrezzi di sicurezza per chì nunda ùn entre in i vostri ochji o dannu e vostre mani.Assicuratevi ancu chì u compressore d'aria ùn hà micca prublemi di lettore di schermu.

Pittura

Pudete aghjunghje una pistola di pittura spray à un compressore d'aria è l'utilizate per spruverà un muru o qualsiasi altra cosa.In ogni casu, questu hè duru di fà, cusì saria megliu se praticate un pocu di pittura.

Pulizia Elettronica

Se tenete un attache di scatula in u compressore d'aria, pudete usà i briciole pulite è i detriti da i dispositi elettrici, cum'è laptops è altri equipaghji elettrici.L'aria compressa hè cumpatibile cù i dispositi elettronichi perchè più dolce di l'aria normale.Pudete ancu aduprà u compressore per pulisce u screnu di l'urdinatore o di u laptop.

Inflazione

Questa hè a funzione principale di un compressore d'aria, pudete aduprà per inflate un pneumaticu, palle, pallone, o basketball.Pudete ancu aduprà u compressore per soffià l'aria in una piscina di gomma.Tuttavia, assicuratevi di ùn inflate micca l'articulu perchè probabilmente serà disastru.

Strumenti pneumatici

I compressori d'aria sò generalmente usati per alimentà strumenti pneumatici putenti cum'è una pistola di unghie.Pudete truvà assai arnesi in u mercatu chì travaglianu bè cù un compressore d'aria.In ogni casu, per l'arnesi pneumatici, avete bisognu d'invistisce in un compressore d'aria assai putente.

Quantu hè un compressore d'aria in casa?

U prezzu di i compressori d'aria dipende da a capacità di u so tank.un cumpressore AC tipicu pò custà circa $ 1500.In ogni casu, u prezzu pò esse menu di $ 800 o più altu di $ 3000. A più grande a vostra casa, u più grande u compressore d'aria chì avete bisognu di investisce.

Cunclusioni

In questu articulu, avemu discututu cumu pudete truvà i fornitori di compressori d'aria più economici in u mercatu.Avemu ancu discututu un coppiu di fatturi chì avete bisognu di cunsiderà prima di sceglie un fornitore per u vostru compressore d'aria, per quessa, per piacè passà per elli.Spergu chì questu articulu vi darà una chiarezza assai necessaria prima di sceglie un fornitore.

Geniale!sparte à:

Cunsultate a vostra suluzione di compressore

Cù i nostri prudutti prufessiunali, suluzioni d'aria compressa efficienti in energia è affidabili, rete di distribuzione perfetta è serviziu à valore aghjuntu à longu andà, avemu vintu a fiducia è a satisfaczione di u cliente in u mondu sanu.

I nostri Case Studies
+8615170269881

Invia a vostra dumanda