Mikovs 20 Gallon Air Compressors

Sè vo travaglià cù arnesi pneumatici, avete bisognu di un compressore d'aria, ma i compressori di l'aire sò diffirenti in quantu à a so libbra per inch square (PSI) è a capacità.Per l'applicazioni medii è ligeri, i compressori d'aria di 20 gallon sò i mudelli ideali.

Oghje, un compressore d'aria verticale hè comunmente utilizatu in i siti di travagliu, garages, è ancu per alcune applicazioni di casa.Sì avete digià un picculu compressore di pancake chì ùn pò micca trattà u travagliu in manu, ùn avete micca bisognu di gastru troppu in compressori di l'aria in dui fasi.Pudete ancu andà per un mudellu portatile cum'è un compressore d'aria 20 gallon.Sò unità portatili, di risparmiu di spaziu, è mobili chì ponu realizà travaglii di scala ligera è mediu.

Ancu s'ellu ùn hè micca abbastanza forte per trattà i travaglii di qualità industriale, pudete ancu aduprà per eseguisce assai arnesi cum'è

· Chiodatrici a cornice

· Trapani pneumatici

· Sanders

· Chiodatrici di marca

È assai di più.Stu strumentu DIY versatile hè ancu utile per alimentà certi arnesi di luce in attelli è cantieri.

In questu articulu, vulemu fà una immersione profonda in ciò chì hè un compressore di 20 galloni, i benefici di l'usu di unu, è u megliu fabricatore chì pudete fidà per furnisce a vostra attività cù unità durable chì facenu u travagliu è durà ancu per. anni.Leghjite finu à a fine per amparà una cosa o duie.

Chì ghjè un compressore d'aria da 20 gallone?

Un compressore d'aria di 20 galloni hè un compressore d'aria mediu utilizatu da i manufatti di bricolage è in fabbriche è imprese di fabricazione in u mondu per l'utensili di energia è l'applicazioni di l'aria industriale.Sò di dui mudelli, à dì unità elettriche è di gas.L'unità elettriche utilizanu l'electricità diretta per funziunà, mentre chì una unità di gasu pò esse alimentata da benzina o diesel.

Per i vestiti di fabricazione, i compressori d'aria sò critichi per i so scopi operativi à cortu è longu tempu, senza chì ùn ponu micca funzionà in modu efficace.Inoltre, i compressori sir heavy duty cun CFM più altu sò abbastanza caru, cusì per scalà u costu, i fabricatori optanu per unità di 20 galloni per alimentà alcuni di i so arnesi ligeri.

I mudelli di 20 galloni ùn sò micca l'unica specificazione, però.Ci sò compressori più bassi di 10 galloni cù tanki più chjuchi è mudelli più grande cù 30 galloni è finu à 80 galloni per un strumentu di putenza.Ma in i tempi ricenti, u mudellu di 20 galloni hè diventatu l'scelta ecunomica per parechji perchè hà una putenza abbastanza forte per alimentà assai arnesi in u locu di travagliu.

Chjamatu ancu un compressore d'aria portable per via di a so dimensione, hè misurata secondu a so capacità di u tank.In più di u tank, altre caratteristiche u distinguenu da altri compressori d'aria.Unu hè u CFM o PSI è a funzione generale o bisognu di energia.L'efficienza di tutti i compressori è a so capacità di cumpressà l'aria hè un altru fattore criticu.

U megliu compressori 20 gallon hannu manicu forti, Frames Integrated, roti, manichi, è basi forti chì ponu trattà u pesu di u mutore.In più di quessa, anu ancu facilità d'utilizazione, sò compacti è sò assai faciuli di mantene.A facilità di mantenimentu hè forse u mutivu cumunimenti citatu perchè i hobbyists sceglienu per i so prughjetti.Se vulete un compressore d'aria chì ùn vi costarà micca assai, ma farà u travagliu, un compressore d'aria di 20 litri hè definitu ciò chì avete bisognu.

U megliu mudellu di compressore per a vostra attività

L'arnesi pneumatici necessitanu compressori d'aria per funziunà in modu efficiente.Cum'è un pruprietariu di l'impresa o un capu di fabbrica, duie cose vi venenu sempre in mente quandu sceglite un strumentu di travagliu.

· Efficienza

· Costu

Mentri vo vulete arnesi chì vi travaglià in modu efficaci, vi dinù vulete mantene i costi bassu;altrimenti, a vostra attività incorrerà perdite.Per ottene i dui scopi, un compressore di 20 galloni hè esattamente ciò chì avete bisognu.Puderà generà abbastanza pressione d'aria per i vostri strumenti di travagliu, è hà buttoni chì pudete inizià per pause è ripiglià u travagliu.Ùn avete micca ritardi o tempi di inattività cù stu tipu di compressore.

Inoltre, ùn costanu micca quant'è i compressori pesanti.Pudete ancu aduprà cum'è u vostru compressore di salvezza per alimentà l'arnesi più ligeri, mentre chì u compressore pesante hè fora di l'azzione per risparmià i costi di gestione.

I compressori d'aria da 20 litri sò versatili è adattati per diverse applicazioni cummerciale.Ùn ci scurdemu ancu di dì chì anu una vita operativa relativamente longa.Se cumprà unu oghje è mantene regularmente, pò durà finu à 30 anni, secondu u mudellu;chì ammonta à circa 40.000-60.000 ore.Un compressore d'aria di 20 galloni durabile ùn si sguasserà, è s'ellu si fa, a riparazione hè faciule.

Tipi di compressori d'aria da 20 litri

I compressori d'aria da 20 galloni sò categurizzati per una gamma di fasi Single è Dual stage.

Una sola tappa

Un compressore d'aria in una sola fase hè ancu chjamatu cumpressore à pistone.Stu tipu funziona un pocu sfarente da un compressore dual stage.Cumpressa l'aria solu una volta prima ch'ella sia utilizata per alimentà i vostri arnesi d'aria.Un compressore à una sola fase pò ancu almacenà aria compressa per u futuru usu.Funziona sughjendu l'aria in u so cilindru è poi cumpressendu à una pressione di circa 120 PSI prima di trasfurmà in u tank di almacenamento di 20 galloni.Questu hè u tipu utilizatu da i hobbyists DIY.

Dual Stage

Un compressore Dual stage hè ancu chjamatu cumpressore 2 stage.Stu tipu comprime l'aria duie volte per duppià a pressione di finu à 175 PSI o ancu più altu.I compressori dual stage sò ideali per strumenti pneumatici assai più pesanti chì un compressore Single stage ùn pò micca alimentà.Questu hè u tipu cumunimenti utilizatu in vestiti industriali.Hà una valvula di drenaje è manichi.

Caratteristiche di un compressore d'aria da 20 litri

Eccu alcuni di e caratteristiche di un compressore d'aria di 20 litri chì duvete esse cunuscenza.

Pressione massima (MPR)

Tutti i compressori a so pressione calculata in termini di libbra per inch quadru pruduciutu.Questu PSI hè ancu chjamatu MPR, è hè cruciale chì sapete u requisitu PSI di i vostri arnesi prima di cumprà un compressore 20 gallon.Se i vostri arnesi necessitanu 125 PSI o menu, pudete andà per un compressore Single stage, ma per un requisitu PSI assai più altu, un compressore Dual stage hè ciò chì avete bisognu.In ogni casu, un requisitu PSI di più di 180 hà bisognu di più putenza chì un compressore di 20 galloni ùn pò micca furnisce, cusì avete bisognu di qualcosa assai più altu, cum'è un mudellu di qualità industriale.

Rate di flussu d'aria

U flussu di l'aria hè misurata in piedi cúbichi per minutu (CFM) è hè una altra funziunalità di u compressore per verificà.Hè in relazione cù a capacità massima di PSI.Nota chì l'arnesi pneumatici anu ancu esigenze specifiche CFM;qualcosa sottu à e so esigenze portanu à l'inefficienza.Per esempiu, u nailer mediu Brad richiede un 90 PSI è un 0.3 CFM per funziunà in modu efficace;e macchine di sabbiatura orbitali necessitanu 90 PSI è trà 6-9 CFM.Allora verificate sempre u vostru flussu d'aria o CFM prima di cumprà un compressore 20 gallon.

Pompa di compressore

I mudelli di 20 galloni anu dui tipi di pompe di compressore;unu hè a versione di pompa senza oliu, è l'altru hè a versione lubrificata à l'oliu.U mudellu di lubricatu d'oliu hè più putente è durable per u travagliu longu, ma avete da mantene regularmente;altrimenti, si romperà.U mudellu senza oliu ùn hà micca bisognu di mantenimentu regulare è hè amichevule è ecologicu;però, ùn hè micca putente cum'è a versione lubricated oliu.

A decisione nantu à l'opzione per andà deve esse da i vostri bisogni PSI è CFM.Sì avete applicazioni chì necessitanu più forza, duvete optà per u mudellu lubrificatu à l'oliu.

Vantaggi di i compressori d'aria da 20 litri

Allora chì sò i benefici di l'usu di un compressore d'aria di 20 litri?Vi mustraremu uni pochi.

Portable & Compact

Hè portable è compactu.Questu significa chì pudete almacenà in un spaziu pocu è ancu spustà da un locu à un locu cun facilità.Questu facenu un strumentu amichevule per i siti di travagliu espansivi induve a mobilità hè cruciale.Improbabile compressori più pesanti chì necessitanu un sforzu significativu per spustà o tirà, unità di 20 galloni sò più faciuli di spustà.

Versatile

Stu tipu di compressore d'aria hè versatile.Questu significa chì hè abbastanza forte per alimentà l'arnesi pneumatici medii, cusì pudete aduprà per arnesi ligeri è mediu.Pò gestisce picculi travaglii pratichi è alcuni travaglii industriali ligeri, facendu un compressore all-around per una vasta varietà di applicazioni.

Economicu

Ùn hè micca cusì caru cum'è i compressori pesanti, ma pò esse realizatu alcuni di i travaglii chì i compressori pesanti ponu.Invece di invistisce millaie di dollari in un compressore d'aria, pudete optà per una versione più economica cum'è un mudellu di 20 galloni s'ellu risponde à i vostri bisogni di l'applicazione.

Mantenimentu bassu

Avete ancu sapè chì hè un compressore di mantenimentu bassu, in particulare u mudellu senza oliu.Hè furnitu à voi cumplettamente assemblatu, è ùn avete micca perdi tempu è risorse nantu à elli, salvu chì qualcosa va terribilmente sbagliatu, chì hè raru.

Cunsiglii di sicurezza per l'usu di un compressore d'aria da 20 galloni

Cum'è cù altri compressori d'aria, ci sò certi cunsiglii di sicurezza chì avete bisognu à imbibe per prevene accidenti è danni.Quì sò.

Portate Ear Muffs: Purtate sempre earmuffs quandu travagliate cù un compressore d'aria perchè pò esse assai forte.Siccomu sarete vicinu à u mutore quandu l'utilizate, avete bisognu di prutezzione di i vostri timpani cù earmuffs chì bloccanu u sonu.

Verificate i Valves & Hoses: Prima di inizià u travagliu, verificate e valvole è i tubi per esse sicuru chì sò in a so pusizioni curretta è chì sò appiccicati o staccati.Se notate qualcunu fora di u locu, fate bè per riattacà prima di accende u compressore.

Mantene i zitelli luntanu: Cum'è cù tutti l'attrezzi di travagliu, mantene i zitelli luntanu da i spazii di travagliu è da u compressore.Nun mai lascià un compressor on ma unattended m s'è vo avete à lascià u situ di travagliu per ancu un minutu, turn it off.

Leghjite u Manuale: Una volta chì pigliate a consegna di un compressore d'aria, ùn l'utilizate mai senza leghje u manuale prima per sapè a so putenza massima è u periodu di rottura.A falla di fà cusì pò purtà à sbagli futuri chì arruvinaranu.

Mikovs: U Best 20 Gallon Air Compressor Manufacturer

Dapoi più di 20 anni, avemu statu in prima linea di a rivoluzione industriale pruduciendu strumenti durable è efficaci per e case, l'imprese è l'industrii.I nostri compressori d'aria 20 Gallon sò stati ghjudicati unu di i migliori in u mercatu glubale, è ci hè una prova per sustene e nostre rivendicazioni.Hè per quessa chì sò stati spediti in diversi paesi è cuntinenti in u mondu.Ancu oghje, fermanu in a maiò dumanda.

Producemu i nostri compressori in dui siti;a nostra fabbrica di Shanghai City è a fabbrica di Guangzhou City spanning più di 27000 metri quadrati di terra.

Avemu migliuratu a nostra capacità annantu à l'anni cù una capacità di produzzione mensuale di unità di compressore 6000.Allora s'è vo circate di urdinà compressori di 20 galloni o qualsiasi altri mudelli di compressori in massa, avemu a capacità di consegna è à tempu ancu.

Investemu assai in Ricerca è Design, chì hè per quessa chì avemu statu capace di espansione a nostra lista di prudutti per include diversi tipi di compressori cum'è

· Vite rotativa

· Senza oliu

· Tipu di pistone

· Alta pressione

· Risparmio energeticu VSD

· Tuttu in unu

Cù più di 200 tecnichi qualificati in situ, avemu ciò chì ci vole à scuntrà ordini à pocu tempu.Inoltre, tutti i nostri compressori sò testati in fabbrica prima di esse spediti.Dunque ci sò quasi zero reclami da i nostri clienti.Tuttavia, in l'eventu chì una o uni pochi di e nostre unità sò difetti, ùn avete nunda di preoccupari perchè i vostri ordini sò sustinuti da garanzie.

A nostra visione hè di aiutà l'imprese à cresce, migliurendu a so efficienza è a capacità operativa.Pudemu ancu pruduce compressori d'aria persunalizati per voi se nimu di e nostre offerte attuali ùn currisponde à i vostri bisogni.A nostra hè una qualità chì pudete fidà.

Compressori certificati

Tutti i nostri compressori d'aria anu certificazione CE è TUV per a sicurità è a durabilità.Anu ancu passatu a certificazione di gestione ISO9001, cusì assicuratevi chì ciò chì cumprate da noi ùn serà nunda, ma i migliori compressori chì i soldi ponu cumprà.Ogni unità hè prodotta cù a tecnulugia di punta, è risponde à i standard internaziunali.Avemu cumminatu cun successu a tecnulugia avanzata tedesca è cinese per pruduce solu i migliori compressori d'aria chì rispondenu à i vostri bisogni.

Mikovs: Perchè duvete Ordine i nostri compressori d'aria da 20 galloni

Affordable

À Mikovs, vulemu chì a vostra attività à scala;per quessa, offremu compressori d'aria da 20 litri à prezzi accessibili chì ponu travaglià cù diverse applicazioni.Ùn avete micca bisognu di aumentà u vostru budgetu solu perchè avete bisognu di strumenti di travagliu.I nostri prezzi affordabbli currispondenu à qualsiasi marca, è avete a qualità chì paghe.

Low Noise

Ancu se i compressori d'aria facenu assai rumore, i nostri compressori d'aria Mikovs 20 gallon ùn facenu micca troppu rumore quandu travaglia.Sò amichevuli di l'ambiente.

Spedizione veloce

Una volta chì fate u vostru ordine per i nostri compressori, imballemu u vostru ordine è u spedimu à voi à pocu tempu.Nisun ritardu in a strada.

Per i vostri ordini di compressori d'aria da 20 galloni, mandateci un missaghju oghje è fateci sapè ciò chì sò i vostri bisogni, è i nostri agenti di assistenza à i clienti vi risponderanu.Traitemu ancu ordini in grossu.

Mikovs 20 Gallon Air Compressors FAQ

Chì ghjè u PSI massimu di un compressore d'aria da 20 gallone?

Un compressore à una sola tappa pò curriri à 125 PSI, mentre chì un compressore dual stage pò chjappà 175 PSI.Questa gamma hè abbastanza per alimentà l'arnesi pneumatici di scala ligera è mediu.

Quanti ampere tira un compressore elettricu?

Un compressore d'aria elettricu da 20 gallone tirarà circa 15 amps.Per quessa, avete bisognu di una presa AV 110 volt.

Deve drenà u mo compressore d'aria da 20 galloni dopu l'usu?

Iè, u vostru deve.Lascià u fluidu in u tank u dannu.Inoltre, l'aria compressa hè un risicu splusivu.Dunque drenate sempre l'aria rimanente prima di guardà u compressore.

Geniale!sparte à:

Cunsultate a vostra suluzione di compressore

Cù i nostri prudutti prufessiunali, suluzioni d'aria compressa efficienti in energia è affidabili, rete di distribuzione perfetta è serviziu à valore aghjuntu à longu andà, avemu vintu a fiducia è a satisfaczione di u cliente in u mondu sanu.

I nostri Case Studies
+8615170269881

Invia a vostra dumanda