Compressor d'Aria à Vite d'Usu Industriale Mikovs Personalizatu cù Asciugatore d'Aria è Compressor à Viti di cisterna d'aria

1

U compressore d'aria a vite hè adattatu per l'alimentariu è a bevanda, l'industria farmaceutica, l'industria di sigarette, i prudutti di gomma è plastica, industria metallurgica, industria pesante, industria di fibre chimiche, etc.2345        
Asciugatrice frigorifera, filtru, cisterna di almacenamento d'aria, compressore d'aria a vite macchina quattru-in-una
Funzione:
1. Alta affidabilità, pochi pezzi è senza pezzi di usu, cusì opera in modu affidabile è hà una longa vita.A vita di cuncepimentu di u capu principale di una macchina generale di vite hè di 30 anni.2. Hè facile à upirari è mantene, è hà un altu gradu di autumàticu.L'operatori ùn anu micca bisognu di sottumette una furmazione prufessiunale à longu andà per ottene u funziunamentu senza assistenza.3. L'equilibriu dinamicu hè bonu, ùn ci hè micca una forza inerziale sbilanciata, a macchina pò travaglià bè à alta vitezza, è rializeghja l'operazione senza fundazione.4. Forte adattabilità, cù e caratteristiche di a trasmissione di gas forzata, u flussu volumetricu ùn hè quasi micca affettatu da a pressione di scarico, è pò mantene una alta efficienza in una larga gamma di cundizioni di travagliu.Senza alcuna mudificazione di a struttura di u compressore, hè adattatu per una varietà di cundizioni di travagliu, per quessa hè faciule di forma è di produzzione di massa.5. Trasmissioni mista multi-fasi, ci hè in realtà una lacuna trà e superfici denti di u rotore, cusì si pò sustiniri l 'impattu di liquidu, è pò pressurize gas chì cuntene liquidu, gas chì cuntene polvara, è gas chì hè facile à polymerize.
6. L'ajustamentu di u flussu di a valvula slide ùn hà micca bisognu di backflow, chì pò riduce in modu efficace u cunsumu d'energia.
Geniale!sparte à:

Cunsultate a vostra suluzione di compressore

Cù i nostri prudutti prufessiunali, suluzioni d'aria compressa efficienti in energia è affidabili, rete di distribuzione perfetta è serviziu à valore aghjuntu à longu andà, avemu vintu a fiducia è a satisfaczione di u cliente in u mondu sanu.

I nostri Case Studies
+8615170269881

Invia a vostra dumanda