Cumpressore d'aria à pistone

Cumpressore d'aria Mikovs

A marca Mikovs hè urigginata in Germania è hè una marca strategica glubale di u Gruppu Mikovs.Ha sede in Shanghai, a più grande capitale finanziaria in Cina.In u 2011, a sede cinese hè stata stabilita, è Mikovs (Shanghai) Industrial Co., Ltd.Sussidiaria: Mikovs Energy Equipment, Saifu Industrial, Weibang Power, è altre filiali sò imprese prufessiunali chì integranu R&D, pruduzzione, vendita è serviziu.Sò assai implicati in l'industria di i compressori d'aria.Mikovs hà una squadra di talentu forte è sperimentata.Introducendu a tecnulugia tedesca è a tecnulugia di pruduzzione, è ancu una integrazione profonda cù l'Università di Shanghai Xi'an Jiaotong, a cumpagnia hà passatu a certificazione di sistema di qualità ISO9001: 2000, è i so prudutti anu passatu l'UE CE, gcca, gmpi, China etichetta di efficienza energetica è altre certificazioni relative. .

Fabbrica di compressori d'aria Mikovs

Semu un fabricatore prufessiunale di compressori d'aria.Avemu fabbriche sia in a cità di Guangzhou sia in a cità di Shanghai, chì copre una superficie di più di 27000 metri quadrati, cù una capacità di produzzione di 6000 set compressori d'aria mensili cù 6 linee di assemblaggio è tecnichi qualificati più di 200.

Mikvos Air Compressor Engineering

U compressore Mikovs integra R&D, cuncepimentu, fabricazione è vendita.I categurie di compressori d'aria includenu u tipu di viti, u pistone, u tipu senza oliu, u tipu di bassa pressione, l'alta pressione, u tippu VSD à risparmiu d'energia, u tipu all-in-one etc.

MIKOVS Aie Comperssor Development

U sviluppu di u produttu MIKOVS segue strettamente u prucessu di sviluppu CTP ben cunnisciutu di u Gruppu.Ogni sviluppu di novu produttu deve esse realizatu da una squadra di prughjettu cumplessu cumpostu di ingegneria, post-vendita, marketing, qualità, compra, produzzione, finanza, rapprisentanti di clienti è agenti, attraversu 122 prucessi, 33 teste è teste rigorose di più di 1400 prucedure. .Cuntrolla è assicuratevi chì i novi prudutti sviluppati anu un rendimentu eccezziunale in prestazioni, affidabilità, mantenimentu faciule è risponde à i bisogni di l'utilizatori.Mikovs hà da cuntinuà à lancià novi compressori d'aria è prudutti di post-processamentu di l'aria compressa secondu a dumanda di u mercatu, è attentarà attivamente à e richieste di sicurità, conservazione di l'energia è prutezzione di l'ambiente, è s'impegna à diventà un affari à longu andà, stabile è rispunsevule. partner per i nostri clienti è partenarii.Cum'è a prumessa di a marca dice: "Per esse una impresa di seculu cù u novu spiritu di l'artighjanu".

Geniale!sparte à:

Cunsultate a vostra suluzione di compressore

Cù i nostri prudutti prufessiunali, suluzioni d'aria compressa efficienti in energia è affidabili, rete di distribuzione perfetta è serviziu à valore aghjuntu à longu andà, avemu vintu a fiducia è a satisfaczione di u cliente in u mondu sanu.

I nostri Case Studies
+8615170269881

Invia a vostra dumanda