Top 10 compressori d'aria per off road di 2023

Sè vo site un dilettante off road, allora avete bisognu di un compressore d'aria.I compressori d'aria sò perfetti per aumentà a trazione in terreni accidentati.Quandu andate fora di strada, hè ancu impurtante di diminuisce l'aria in i pneumatici.In questu articulu, andemu per una lista di i 10 migliori compressori d'aria off road chì pudete cumprà da u mercatu.Eccu alcuni compressori di classificazione di compressori d'aria

Kit di compressore d'aria ARB Off Road

U kit di compressore d'aria ARB Off-road hè probabilmente u megliu kit in questa lista.Stu compressore hè a scelta preferita da a maiò parte di l'amatori off road.Stu compressore hè un compressore di 12 volti è pudete aduprà per diversi scopi.A capacità di u flussu d'aria di u compressore hè 150 psi, hè dotatu di un tank, è hà un disignu duale cilindrico.

U compressore hà ancu un raffreddamentu sigillatu IP55 è un mutore doppiu chì hè altamente efficiente per fà u so travagliu.A carcassa di questi compressori d'aria hè impermeabile è hè accumpagnata da una larga gamma di accessori.I mandrini di valvula di compressore d'aria sò ancu estremamente robusti.

Cumpressore d'aria VIAIR Off Road

Stu pruduttu hè unu di i compressori d'aria più apprezzati in u mercatu.Stu sistema di l'aria VIAIR 400p à bordu hè dotatu di terminali di battezza pesanti, è u compressore funziona cù 12 volt di energia elettrica.U disignu hè infusu cù un calibre di pressione in linea di 40 amp è u sistema vene cun un saccu di trasportu faciule.

Stu compressore hà ricivutu decine di recensioni pusitive in linea, è u megliu hè chì pesa solu 10 liri.U compressore pò ancu aumentà i so livelli psi per diverse inflazioni di pneumatici.Questa macchina hè ancu equipata per travaglià cù i lockers d'aria.

Smittybilt 2781 Off Road Air Compressor

Stu compressore d'aria Smittybilt hè un altru cumpressore di primura in u mercatu è vene cun funziunalità estesa.Stu compressore hè fattu di materiali durable è vene cun un saccu di almacenamentu ancu.Stu cumpressore hè bonu per gonfià i pneumatici è eseguisce arnesi d'aria.

U Smittbilt 2781 hè dispunibule in diverse forme è dimensioni è hè un mudellu di budget-friendly.I recensioni di i clienti per questu compressore sò stati assai pusitivi, è a ghjente hà elogiatu a portabilità di a macchina.Stu compressore d'aria hà un interruttore di cutoff termicu autumàticu, è pò ancu funziunà cum'è compressore automaticu.

Cumpressore d'aria Kensun AC/DC Portable Off Road

Stu compressore d'aria Kensun hè un compressore di viaghju superiore è hà una presa di 12 volti cumpleta.A macchina hè dotata di parechji attache è hà un sistema classicu di manometru.Stu compressore hè senza dubbitu unu di i migliori dispunibili in u mercatu è hè statu elogiatu per u so design compactu.

U compressore Kensun AC/DC Portable pò gonfià i pneumatici di camion grande in pochi minuti.Hè dotatu di una tecnulugia chì reduce significativamente i so livelli di rumore.Sta macchina ancu gonfiate i lockers d'aria.

VIAIR 300p Air Compresso

Se vulete un compressore d'aria chì faci u so travagliu in modu efficiente, allora u compressore d'aria VIAIR hè per voi.Stu compressore vene cun un sistema di deflator è inflator.Questu significa chì per i scopi di inflatore è di deflatore, avete bisognu di portà una sola macchina.

Stu compressore travaglia rapidamente, è in menu di 78 seconde u voluminu di l'aria passa da 18 à 30 psi.A pressione massima di travagliu per stu compressore hè 150 psi.A pressione di l'aria in u compressore pò facilmente inflate pneumatici di 33 inch.

Mentre chì a dimensione di stu compressore hè chjuca, hà assai putenza, hè ancu assequible, è hè unu di i migliori compressori d'aria portable in u mercatu.

Gonfiatore di pneumatici è compressore d'aria TEROMAS

Stu compressore portatile hè cuncepitu da TEROMAS è hà sockets per l'energia elettrica AC è DC.Stu compressore hè unu di i compressori più ligeri nantu à u mercatu è dura solu 4 minuti per andà da 5 à 40 psi.In generale, stu compressore funziona eccezziunale bè per a so dimensione è u prezzu accessibile.

L'inflatore di pneumatici è u compressore d'aria THOMAS hè ancu equipatu di funzioni utili cum'è una luce LED è un display LED.Una volta cunnessu u compressore à una presa di corrente alternata, lasciate energizà per circa 5 seconde.Stu compressore hè capaci di alimentà i lockers d'aria.

VIAIR 400p-40043 Kit di cumpressore d'aria portatile

Hè difficiuli di negà a qualità di un compressore d'aria VIAIR 400p.Stu putente compressore pò andà da 35 à 60 psi in solu 3 minuti è pò facilmente riempie pneumatici grossi di 35 pollici.Stu compressore pò ancu operare à una pressione sustinuta di 150 psi per un massimu di 15 minuti.

Tuttavia, VIAIR ricumanda di dà à a macchina una pausa di mezz'ora per permette à u compressore di mantene u so ciclu di travagliu è di rinfriscà.U compressore hè accumpagnatu da un saccu di almacenamiento, è hà picculi compartimenti chì pudete aduprà per un almacenamentu extra.

U manometru di stu compressore hè precisu è dà à l'utilizatori risultati precisi è affidabili.Infine, u compressore d'aria portatile VIAIR 400-40043 vene cun un manicu ergonomicu, chì vi permetterà di manuvra facilmente a macchina.Stu compressore hè ancu equipatu di calibre di pneumatici è valve di pneumatici.

Compressore d'aria portatile Gobege 12 Volt

Stu compressore d'aria Gobege di 12 volti vene cun un muvimentu di rame puro, un mutore di trasmissione diretta di 540 watt, è offre un flussu d'aria di 6,35 CFM à 0 psi.Stu compressore pò offre una pressione di flussu d'aria cuntinuu di 40 psi per 40 minuti.Stu compressore pò ancu inflate i corni d'aria.

A superficia di stu cumpressore d'aria hè fatta di metalli pesanti, è hè furnutu cù un cilindru d'altu rendiment.Ùn solu u compressore Gobber 12-volt offre un flussu d'aire generoso di 150 psi, ma pò ancu inflate un pneumaticu di 38 inch à una pressione di 38 psi in menu di 5 minuti.

Cumpressore d'aria ROAD2SUMMIT Heavy Duty 12-Volt

Questu hè un compressore d'aria putente è pesante, chì offre un flussu d'aria massimu di 6.35 CFM è una pressione d'aria di 150 psi.Stu pruduttu pesa circa 16 liri, vene cun un cilindru d'aluminiu è una cunchiglia di metallo cavu.

U compressore d'aria ROAD2SUMMIT hè dotatu di un interruttore di cutoff termicu automaticu è di una sabbia di metallo chì hà gomma anti-vibrazione.In u pacchettu, uttene un cordone di alimentazione di 10 piedi, 3 adattatori di ugelli, una manguera d'aria di gomma di 26 piedi, è più.

Cumpressore d'aria portatile Rayteen Xtreme

Stu compressore d'aria hè fabricatu da Rayteen, hà bisognu di 12 volti d'electricità per correre è pò offre una pressione di l'aria massima di 150 psi.Stu pruduttu hè pesante è resistente à i cambiamenti di temperatura è alta pressione.

Se u compressore d'aria si surriscalda, u protettore di sovraccarichi accende l'interruttore di circuitu è ​​spegne a macchina.Stu compressore hà una carcassa di metallu è una carcassa d'aluminiu per u mutore.Stu compressore d'aria hè pensatu per UTV, RV, Camion, veiculi è jeep.Stu compressore vene ancu cù chjusi d'aria.

Cos'è un compressore d'aria Off Road?

I compressori d'aria fora di strada sò mudelli ligeri è portatili chì sò capaci di gonfià grandi pneumatici di camion.I compressori off road sò essenziali per quelli chì pensanu à piglià i so veiculi fora di a strada.Questi sò tipicamente compressori portatili è unità à bordu.

I compressori d'aria off road offrenu una rapida inflazione è alcuni venenu ancu cun un mecanismu di deflazione.I dilettanti serii off road è Overlanding anu sempre un compressore off road cun elli.

Sti machini sò un sistema di l'aria à bordu è certi pirsuni stallà dinù vicinu à a bateria di u so veiculu.Mentre chì questi compressori ponu riparà i danni di i pneumatici, sò tipicamente usati per l'aria di pneumatici.

Aghju bisognu di un compressore d'aria per Off Road?

Iè, un compressore d'aria hè necessariu per fora di strada perchè avete bisognu di riduce a pressione di i pneumatici prima di piglià a vostra vittura fora di strada.

U mutivu chì avete bisognu di riduzzione di a pressione in i vostri pneumatici hè di migliurà a cunsulazione di guida è di aumentà a trazione in i pneumatici.U compressore d'aria pò facilmente reinflate i pneumatici una volta chì site fora di a pista.

Chì ghjè u più putente compressore d'aria 12 Volt?

Ci sò parechji compressori d'aria di 12 volti dispunibuli in u mercatu, ma questu si distingue per noi:

Cumpressore Portable HAUSBELL

Stu compressore hè una grande opzione s'è vo circate di gonfià i pneumatici di u vostru veiculu.Stu compressore HAUSEBELL hè unu di i migliori compressori in u mondu è dà un flussu d'aria consistente di 150 psi, chì significa chì a capacità di flussu d'aria di u compressore hè bona è pò furnisce un flussu d'aria più altu ch'è l'altri compressori.

U compressore tira a putenza da i fili di clip di a batteria di u veiculu è vene cun una pantalla di visualizazione.Stu compressore d'aria portatile hà ancu una luce LED luminosa chì vi permetterà di utilizà a macchina in a bughjura o di notte.Stu compressore pò ancu alimentà l'arnesi d'aria.Pudete stabilisce o verificate a pressione di i pneumatici in u veiculu.Eccu alcune caratteristiche di stu compressore d'aria:

  • Pressione di l'aria massima di 150 psi
  • Potenza di 12o watt
  • Garanzia di 12 mesi
  • Cordone d'alimentazione (longu 10 piedi)
  • Luce LED
  • Mostra
  • Custruzione di alta qualità
  • Inflazione rapida di i pneumatici
  • Bon mecanismu di cumpressione

Quale dimensione di compressore aghju bisognu per fà una macchina di pneumatici?

Dopu a stallazione iniziale, in una applicazione normale di u veiculu, avete bisognu di l'aria à intervalli regulari durante u ghjornu, ùn avete quasi mai bisognu di l'aria in modu coherente.A più impurtante per cunsiderà hè a cumminazzioni di CFM è a dimensione di u bastimentu.

Avete ancu bisognu di cunsiderà a pressione massima chì u compressore pò offre.Avete bisognu di sapè tutte queste informazioni prima di evaluà a dimensione di u compressore.Eccu alcuni passi chì duvete capisce:

CFM

Ogni equipamentu o chì hè alimentatu da un compressore hà una qualificazione CFM.L'arnesi di l'aria venenu ancu cù una classificazione CFM chì mostra cumu pudete uperà in modu efficace.

Dimensione di u bastimentu

U suministru di l'aria compressa ùn hè micca direttamente correlate cù a dimensione di u bastimentu.Hè ancu per quessa chì quandu avemu discututu a dimensione di a macchina di compressore, ùn hè micca in relazione cù a dimensione di u tank di u compressore.

Solu bisognu di un vasu di grande dimensione (200 litri) hè s'ellu avete bisognu di aria compressa per un longu periodu di tempu.Questu hè raramente u casu in i veiculi.

Una piccula pompa di 6 CFM pò riempie un vasu di 500 litri in mezz'ora.Questu significa, chì sè avete bisognu di 400 litri d'aria compressa in menu di 2 minuti, avete solu bisognu di un grande vasu, micca una grande unità di pompa o compressori più grande.

Valutazione di pressione di l'aria

A valutazione di pressione pò esse decisa da l'alta pressione chì avete bisognu di gonfià i pneumatici di u vostru veiculu.Avete sempre optà per una valutazione di pressione sopra à quella chì avete bisognu.Per esempiu, sè avete bisognu di pressione di l'aria di 50 psi, optate per un compressore chì offre 60 psi di pressione d'aria.

Per cambià i pneumatici, avete bisognu di una pressione d'aria di 150 psi.Per riempie i pneumatici di camion, u compressore chì avete bisognu pò varià significativamente.Normalmente, avete bisognu di un compressore chì pò offre una pressione d'aria di 120 o 130 psi.

I compressori VIAIR anu bisognu di l'oliu?

I compressori VIAIR ùn anu micca bisognu di l'oliu per funziunà, cusì pudete muntà u compressore in ogni direzzione chì vulete.

Cunclusioni

In questu articulu, avemu discututu i migliori compressori d'aria off road chì sò dispunibili in u mercatu.Avemu listatu tutti i prudutti è ancu mintuatu e so caratteristiche.

Mentre u mercatu hè pienu di compressori off road di alta qualità, duvete sempre valutà i vostri bisogni prima di cumprà un compressore d'aria.

Versu a fine di l'articulu, avemu passatu parechje dumande in relazione à i compressori d'aria off road chì vi darà una chiarezza assai necessaria.Si prega di astenersi da cumprà un compressore d'aria sottumessu.

Geniale!sparte à:

Cunsultate a vostra suluzione di compressore

Cù i nostri prudutti prufessiunali, suluzioni d'aria compressa efficienti in energia è affidabili, rete di distribuzione perfetta è serviziu à valore aghjuntu à longu andà, avemu vintu a fiducia è a satisfaczione di u cliente in u mondu sanu.

I nostri Case Studies
+8615170269881

Invia a vostra dumanda