Top Fornitori è Produttori di Compressor d'Aria in Cina

Ci sò parechji fornitori è fabricatori di compressori d'aria in Cina, ma quale sò i migliori?In questu articulu, discuteremu di i migliori fornitori è fabricatori di compressori d'aria chì sò basati in Cina.

Cumpressore à Vite Shanghai

U compressore Shanghai Screw hè un fabricatore è fornitore di cumpressori d'aria in Cina.A cumpagnia hà decennii di sperienza in l'industria di l'aria compressa, chì face a megliu marca di compressori d'aria in Cina.

U focus primariu di a cumpagnia di Shanghai Screw Compressor hè a fabricazione è u sviluppu di compressori d'aria rotanti è altri compressori cum'è compressori d'aria senza oliu, compressori d'aria reciprocanti, compressori d'aria in dui fasi è più.

A cumpagnia di Shanghai Screw Compressor vende ancu i so prudutti in paesi cum'è Spagna, Finlandia, Pulonia, Ungheria, Canada, USA, Regnu Unitu, Germania è più.

Shanghai Crownwell Import and Export

Shanghai Crownwell hè una fabbrica di compressori d'aria basata in Cina, chì fabrica è furnisce compressori d'aria industriali.A cumpagnia pruducia suluzioni d'aria compressa, cum'è compressori d'aria centrifughi, compressori di viti rotativi, compressori di pistoni, compressori d'aria, compressori di spostamentu pusitivu, parti di compressori d'aria, è più.

Shanghai Crownwell hè stata in u mercatu di l'aria cumpressa per più di una dicada, è quella cumpagnia hè stata fundata in u 2006. A pianta principale di assemblea di a cumpagnia hè di 50 000 metri quadrati.À a fine di u 2018, Shanghai Crownwell avia vindutu più di 273 000 prudutti d'aria compressa in più di 103 paesi.

Tecnulugia di risparmiu energeticu Denair

Denair hè un fabricatore è fornitore di compressore cinese.A cumpagnia hè stata fundata in u 1998 è hè unu di i principali produttori di compressori d'aria basati in Cina.L'obiettivu principale di a cumpagnia hè di furnisce i so clienti cù u megliu serviziu pussibule, accumpagnatu da suluzioni di risparmiu d'energia è prudutti di qualità.

A cumpagnia produce compressori centrifughi, compressori rotativi a vite, compressori di gas, compressori senza oliu, compressori scroll è più.A cumpagnia offre ancu compressori à l'industria di l'alimentariu è di e bevande in Cina.

Denair esporta compressori d'aria è parti di compressori d'aria in parechji paesi in u mondu.A cumpagnia fabrica tutti i prudutti per un mantenimentu faciule, alta affidabilità è efficienza energetica massima.

Wenling Toplong elettricu è meccanicu

A Cumpagnia Elettrica è Meccanica di Wenling Toplong hè un cumpressore di gas prufessiunale, cumpressore d'aria è un pruduttu di cumpressore à viti è impresa di marketing.A cumpagnia produce ancu pompe.

Zhengzhou Universal Machinery

Zhengzhou Universal Machinery, ancu chjamatu UNIPOWER, hè un fabricatore di diversi tipi di compressori d'aria cum'è compressori portatili è industriali.A cumpagnia hà più di 53 categurie di prudutti è produce principalmente compressori diesel.

Tutti i prudutti fatti da Zhengzhou Universal Machinery sò stabili, sicuri, efficienti è puliti.Dapoi più di un decenniu, Zhengzhou Universal Machinery hà servitu i so clienti.A cumpagnia serve attualmente i clienti in più di 180 nazioni.

Suzhou Alton Industria Elettrica è Mecànica

L'Industria Elettrica è Meccanica di Suzhou Alton hè dedicata à furnisce prudutti d'alta qualità per l'industria di l'utile è l'alimentu è e bevande.A cumpagnia hè situata in a zona di Sviluppu Economicu Wujiang Foho in Suzhou.

Zhengzhou Windbell Machinery

U Zhengzhou Windbell Machinery hè una sucietà chì fabrica compressori d'aria, cumprese compressori d'aria portatili è compressori d'aria industriali.A cumpagnia hè stata furmata in u 2006, è attualmente hà una fabbrica di 20 000 metri quadrati.

A fabbrica di Zhengzhou Windbell Machinery hè dotata di tutte l'ultime attrezzature è hà più di 50 macchine di prova per assicurà chì tutti i prudutti sò di alta qualità prima di esse consegnati.

Zhengzhou Windbell Machinery produce più di 4000 compressori d'aria annu, è i compressori sò venduti à i paesi in l'Asia Sudueste, l'America, l'Africa è u Mediu Oriente.

Shanghai Honest Compressor

U Shanghai Honest Compressor hè una impresa in Shanghai chì hè investita straniera.L'impresa hè stata fundata in Shanghai, Cina dopu a cooperazione tecnica cù i pruduttori europei di compressori.

A cumpagnia hè specializata in a pruduzzione di compressori d'aria industriali è i so compressori di viti, gasi è senza oliu sò unu di i migliori dispunibili in u mercatu.Shanghai Honest Compressor hà una licenza di pruduzzione, un certificatu di macchina generale è un certificatu di sistema di qualità.

A cumpagnia hà più di 40 uffizii in Cina è furnisce servizii cum'è fornitura di pezzi di ricambio, riparazione, furmazione è cunsulenza.

Cumpressore d'aria di Tianjin

U Tianjin Air Compressor hè una cumpagnia basata in Cina è hè stata furmata in u 1957. Tianjin Air Compressor offre una larga gamma di prudutti cum'è filtri d'aria, tanki di ricivutu d'aria, compressori d'aria centrifughi, è più.A cumpagnia hà utilizatu a tecnulugia avanzata tedesca IG per i so compressori à viti è usa parti d'alta qualità per tutti i so compressori.

A cumpagnia serve i clienti in u mondu sanu è offre ancu suluzioni d'aria compressa à tutti i so clienti.

Cumpressore d'aria Mikovs

Sè vo circate un fabricatore affidabile o un fornitore di i migliori compressori d'aria in Cina, ùn cercate più di Mikovs.In più di a fabbrica di compressori d'aria rivista sopra, avemu assai altri, è i nostri compressori anu truvatu u so modu in diverse strutture.Oghje, sò disposti in diverse industrii è per diverse applicazioni.

Chì faci un compressore d'aria in una fabbrica?

Ci sò parechji usi di i compressori d'aria in e fabbriche è l'avemu discututu quì sottu:

Alimentazione è Bevande

Tutti i tipi di fabbriche o strutture in l'industria di l'alimentariu è di e bevande utilizanu compressori d'aria.Queste fabbriche anu bisognu di compressori d'aria chì ùn sò micca contaminati è offrenu aria compressa coherente per cumpiendu i so bisogni.

Eccu ciò chì l'aria di compressore hè tipicamente utilizata in l'industria di l'alimentariu è di e bevande:

  • Raffreddamentu è congelazione
  • Palette è imballaggio
  • Cuntrolla è chjude i dispusitivi
  • Equipamentu di riempimentu

Tuttavia, l'energia in forma di aria compressa furnisce e fabbriche cun cuntrollu di a qualità di l'aria è l'usu, postu chì l'aria compressa hè generata in situ.

Agriculture et Agriculture

Per l'attività agricula è agricula prufittuosa è produttiva, l'aria compressa hè necessaria per offre un rendimentu longu è bassi costi di pruprietà.Eccu cumu si usa l'aria cumpressu in l'industria agricula è agricula:

  • Movimentu di granu cù l'aiutu di trasportatori da silos
  • Spraying cultures
  • Alimentazione di e macchine per latte
  • Sistemi di ventilazione in serra
  • Funzionamentu di arnesi pneumatici

A fabricazione

Qu'il s'agisse de fabrication de métal, d'usines d'assemblage, de raffinerie ou de plastique, un système d'air comprimé est la principale source d'énergie qui permet à l'entreprise de fonctionner correctement.Eccu cumu i compressori sò usati in l'industria di fabricazione:

  • Ejecting pezzi da muffa
  • Attrezzatura di saldatura è taglio
  • Uperazione di arnesi d'aria o arnesi di putenza
  • Ajustamentu di a machina di alimentazione è u rullu
  • Pruduzzione di monitoraghju
  • Soffià una buttiglia di plastica o un tank di gasu modellatu

Lavaggio a secco

In l'industria di pulitura secca, un fornimentu affidabile è sistemi affidabili sò necessarii.L'aria compressa hè aduprata per diversi scopi in l'industria di a pulitura di secca:

  • Asciugatori d'aria
  • Consegna di l'applicazione chimica attraversu pistole
  • Funzionamento di pulitori a vapore e presse per lavanderia

Sfruttamentu energeticu

U sfruttamentu di l'energia hè un travagliu remoto è richiede una putenza affidabile per minimizzà i costi di riparazione è mantenimentu.In questa industria, i bisogni di l'aria compressa sò per questi scopi:

  • Alimentazione di l'equipaggiu
  • Alimentazione di arnesi pneumatici
  • Ritirà è inserisce verghe di reattore
  • Cuntrolla remotamente i circuiti è e valvole di refrigerante
  • Alimentazione di i sistemi di ventilazione

Farmaceutica

Resta senza oliu, pulito è seccu hè a priorità principale in l'industria farmaceutica.L'industria richiede tipicamente sistemi d'equipaggiu d'alta prestazione è di precisione.Eccu u scopu chì i compressori d'aria cumpiendu in l'industria farmaceutica:

  • Mantene a pressione in i tanki di mantene è di mischju
  • Spraying coating nantu à i prudutti farmaceutichi
  • Sposta i prudutti da u sistema di trasportu
  • I prudutti di imballaggio è imbottigliamentu

Quale hè u più grande Produttore di Compressor in u mondu?

U più grande fabricatore di compressori industriali in u mondu hè Atlas Copco.Atlas Copco hè una sucietà americana chì fabrica diversi tipi di compressori cum'è compressori industriali, compressori di gas, compressori di vite rotanti, è più.

Atlas Copco hè statu stabilitu in u 1873 è hà operazioni in più di 180 nazioni in u mondu.A cumpagnia hè populari per a fabricazione di prudutti d'aria compressa d'alta qualità è si tratta ancu di arnesi d'energia, attrezzature di custruzzione, sistemi di trattamentu d'aria è sistemi di assemblea.

In più di a fabricazione di compressori industriali, a cumpagnia fabrica ancu compressori d'aria senza oliu, compressori di attellu è compressori dentali.

Quale cumpagnia produce compressori d'aria?

Atlas Copco

U più grande fabricatore di compressori industriali in u mondu hè Atlas Copco.Atlas Copco hè una sucietà americana chì fabrica diversi tipi di compressori cum'è compressori industriali, compressori di gas, compressori di vite rotanti, è più.

Atlas Copco hè statu stabilitu in u 1873 è hà operazioni in più di 180 nazioni in u mondu.A cumpagnia hè populari per a fabricazione di prudutti d'aria compressa d'alta qualità è si tratta ancu di arnesi d'energia, attrezzature di custruzzione, sistemi di trattamentu d'aria è sistemi di assemblea.

GE

GE, ufficialmente cunnisciuta cum'è General Electric, hè un fabricatore di compressori d'aria è hè una di e cumpagnie più reputate in u mondu.A cumpagnia hè stata furmata in u 1892, è oghje hà più di 375.000 impiegati in più di 175 paesi.

I compressori d'aria fabbricati da General Electric sò usati in diverse applicazioni cum'è GTL, pipelines, raffinerie, gas naturale è petrochimichi.

Siemens

Siemens hè stata stabilita in u 1847 è hà a sede in Munich, Germania.Siemens hè unu di i più grandi pruduttori di compressori d'aria in u mondu è hà operazioni in parechje industrii cum'è infrastruttura, salute, energia, è più.

Ingersoll Rand

Ingersoll Rand hè un fabricatore di compressori d'aria chì hè statu furmatu in u 1871 è offre compressori d'aria à u settore industriale.

Ingersoll Rand hè unu di i più grandi pruduttori industriali di compressori d'aria in u mondu, è i so prudutti più populari sò i compressori rotativi è alternanti.

Doosan

Doosan hè un fabricatore di compressori d'aria chì opera in più di 38 paesi.A cumpagnia hè stata fundata in u 1896, è oghje hà più di 41 000 impiegati.Doosan produce compressori da 185 a 1600 CFM.

Fusheng

Fusheng hè un fabricatore taiwanese di compressori d'aria è hè stata in l'affari di l'aria compressa dapoi u 1953. A cumpagnia hè unu di i più grandi pruduttori di compressori d'aria in Asia, è ancu fabrica l'equipaggiu di generazione di energia è l'equipaggiu di trattamentu d'aria.

Handbell

Handbell hè un altru fabricatore taiwanese di compressori d'aria è hè stata in l'affari di l'aria compressa da u 1994. A cumpagnia hà ancu un stabilimentu di fabricazione in Shanghai è produce principalmente compressori centrifughi è compressori à viti.

Gardner Denver

Gardner Denver hè una cumpagnia di compressori d'aria chì hè stata stabilita in u 1859 è hè avà unu di i più grandi pruduttori di compressori d'aria in u mondu.A cumpagnia hè basata in North Carolina, Stati Uniti, è fabrica una varietà di compressori d'aria per u settore industriale.

Certi prudutti di Gardner Denver sò compressori senza oliu, compressori di gas, compressori à vite rotanti, pompe di vacuum è compressori industriali.

Shenzhen Rongruitong Equipamentu elettromeccanicu

L'equipaggiu elettromeccanicu di Shenzhen Rongruitong hè una sucietà basata in Shenzhen, Cina, è hè unu di i principali produttori di compressori d'aria in u mondu.A cumpagnia produce parechji prudutti cum'è tanki d'aria, secadori d'aria, compressori d'aria senza oliu, compressori d'aria d'alta pressione, è più.

Dapoi aprile 2019, a cumpagnia di Shenzhen Rongruitong Electromechanical Equipment hà vindutu più di 10,000 compressori d'aria à diverse industrie in Cina.

Cunclusioni

In questu articulu, avemu discututu i migliori pruduttori è fornitori di compressori d'aria in Cina.Avemu elencatu tutti i principali produttori è fornitori cinesi di compressori d'aria.Mentre a maiò parte di sti cumpagnie sò basati in Cina, anu ancu clienti internaziunali.

In più di a lista, avemu ancu indirizzatu alcune dumande in relazione à i compressori d'aria, cum'è quale hè u più grande fabricatore di compressori in u mondu, l'usi di fabbrica di compressori d'aria, è più.Speremu chì questu articulu vi darà una certa chiarezza.

Geniale!sparte à:

Cunsultate a vostra suluzione di compressore

Cù i nostri prudutti prufessiunali, suluzioni d'aria compressa efficienti in energia è affidabili, rete di distribuzione perfetta è serviziu à valore aghjuntu à longu andà, avemu vintu a fiducia è a satisfaczione di u cliente in u mondu sanu.

I nostri Case Studies
+8615170269881

Mandate a vostra dumanda