Chì tipu di pressa di camera è aria compressa sò necessarii per a fermentazione biologica?

A fermentazione hè un prucessu in quale e persone utilizanu l'attività di vita di i microorganismi in cundizioni aerobichi o anaerobichi per preparà e cellule microbiche stesse, o metaboliti diretti o metaboliti secundari.
A gamma di pressione di l'aria compressa necessaria da l'industria di a fermentazione hè in generale di 0,5-4 kg, è a dumanda di flussu hè relativamente grande, è cambierà assai cù l'aumentu di u ciculu di fermentazione.
Siccomu l'aria hè in cuntattu direttu cù u liquidu di fermentazione, a fermentazione richiede una qualità di l'aria più alta, è u cunsumu di energia di u compressore d'aria cuntene circa 50% di u cunsumu energeticu tutale in tuttu u prucessu di fermentazione.Dunque, l'imprese preferiscenu l'aria di risparmiu d'energia, senza oliu è stabile.Press i prudutti.

1

D37A0033

I compressori d'aria à levitazione magnetica sò risparmiu d'energia, senza oliu è stabile, chì ponu efficacemente riduce u costu di produzzione di l'imprese è aiutanu l'imprese à esse in prima linea di u sviluppu di l'industria.
risparmiu d'energia
A tecnulugia di core è i cumpunenti chjave assicuranu un risparmiu energeticu di l'equipaggiu di 20%
I cuscinetti magnetichi sò usati per eliminà e perdite meccaniche
A tecnulugia unica di guaine in fibra di carbonu riduce in modu efficace u riscaldamentu di u mutore, è l'efficienza di u mutore hè finu à u 97%
U convertitore di frequenza usa cumpunenti elettronichi d'alta efficienza per migliurà l'efficienza di output.L'eccellente design aerodinamicu di flussu tridimensionale migliurà l'efficienza aerodinamica di tutta a macchina.

 

1

9

Stabilizà
Misure multiple per assicurà u funziunamentu stabile di a macchina

A tecnulugia di modulazione inverter pò riduce efficacemente l'armoniche

U mutore è u cunvertitore di frequenza sò rinfriscati in acqua per dissiparà u calore

L'impeller hà una larga gamma di regulazione, adattendu à diverse cundizioni di travagliu

Algoritmu di cuntrollu anti-surge

Applicazioni
Casu numeru unu
Una cumpagnia in Jiangxi hà rimpiazzatu u compressore d'aria di pistone senza oliu di 250kW originale cù un compressore d'aria EA250.U tassu di risparmiu di energia era di 25,1%, è u risparmiu tutale di u costu annu era 491.700 yuan.

 

casu dui
Una cumpagnia in Shandong, per via di l'aghjustamentu di a capacità di pruduzzione è a crescita di a dumanda di gas, aghjunghjenu un compressore d'aria EA355, chì hè adupratu in cunjunzione cù compressori d'aria centrifughi di marca impurtata.Sottu à e stesse cundizioni di travagliu, u putere specificu di u compressore d'aria hè più chjucu, è l'effettu di risparmiu d'energia hè notevuli..
Quattru tecnulugia core
Basatu nantu à i quattru tecnulugii di core di a tecnulugia di cuscinetti di levitazione magnetica, a tecnulugia di mutori di magneti permanenti à alta velocità, a tecnulugia di cunversione di freccia di vettore d'alta freccia, è a tecnulugia di machini fluidi d'alta efficienza, è mirandu à e caratteristiche di u cunsumu di gas in l'industria di fermentazione, un Cumpressore d'aria à levitazione magnetica cù un grande flussu è una gamma di regulazione più larga serà lanciata.I prudutti di a macchina cuntinueghjanu à aiutà u sviluppu verde è efficiente di l'industria di fermentazione.

Geniale!sparte à:

Cunsultate a vostra suluzione di compressore

Cù i nostri prudutti prufessiunali, suluzioni d'aria compressa efficienti in energia è affidabili, rete di distribuzione perfetta è serviziu à valore aghjuntu à longu andà, avemu vintu a fiducia è a satisfaczione di u cliente in u mondu sanu.

I nostri Case Studies
+8615170269881

Invia a vostra dumanda